arbetsförmedlingen

Ja hopp då har man varit på arbetsförmedlingen igen...

trött på de..
va i jobbrummet som de heter där dom har lakt fram massa med jobb men innan ja kom dit va de jobbigt..
först så skulle ja ju vakna 8 eller 9 för dom har öppet jobbrummet mellan9 och 11.
men de gjorde jag ju inte nej ja vakna vid 10. så e va bara att gå upp klä på sig och göra i ordning en macka att äta i bilen men när ja väl kom ner till stan och skulle parkera så fanns ingen parekeringsplats där ja vill parkera så de va bara att åka och leta sen när ja väl hitta en så va de ju långt borta ...
men ja kom i tid ja kom typ 2 minuter i 11 eller nått.. hehe
men  ja hitta bara två jobb som ja ska söka.
men prata lite med min handledare också om att ja ska få gå på jobbgaranti va de nu är... dom garanterar jobb med de iaf så ja får väl hoppas *håller tummarna*


ÅÅ JAg måste bara säga en sak ja tror jag är påverkad eller nått ja har verkligen fastnat för en viss låt med en viss person ...

jaja jag följer idol ja vet lite larvigt men sån är jag. men om ni inte har hört Robin Bengtsson med denna låt: Fields of gold den finns på youtube.
ni måste höra den om ni inte har gjort de ja kan lyssna på den hur mycket och hur länge som hällst...

Imårgon ska ja handla julklappar med min underbara älskling yeeee jag tycker de är jätte kul.. hoppas bara ja hittar allt..

vill bara säga att jag är så glad att ja har så underbara vänner.
igentligen ska man väl inte nämna nån för man glömmer alltid nån men ja ska nämna några vill de men ni betyder massa allihopp..

Malin L är en vän som ja lärde känna under gymnasiet en underbar tjej hon hjälpte mig massor i skolan du är verkligen en bra vän hoppas verkligen att vi förblir vänner.
Frida också en underbar vän som ja lärde känna på gymnasiet du är också en jätte bra vän.

vi tre hade så kul ihopp ja kommer aldrig glömma våra stunder i biblioteket när vi igentligen skulle plugga men hitta på massa annat hehe så kul vi hade då (sitter och skrattar för mig själv nu) hahahhaha
hoppas att vi sitter så igen när vi är jätte gamla hahaha

ja fick massa bra vänner under gymnasiet
emmelie, becca emelie, malin, evelyn, carro, hoppas ja inte glömmde nån säg til mig i sånna fall.
synd bara att vi inte ses så ofta bara...

en till som jag vill nämna är en tjej som heter emma. vi blev kompisar när vi var typ 1 eller nått vi var alltid tillsammans varje dag efterskolan och under skolan vi satt alltid tillsammans vi gjorde allt ihopp. men när vi börja gymnasiet och inte hamna i samma klass så kom vi bort från varan men de är väl så de är antar ja.
vi har glidit ifrån varan nu umgås med olika vänner men vi pratar med varan när vi ses eller på bilddagboken och så. men lite synd är det att vi inte är så bra vänner som vi va förr..
hon har även en jätte cool syrra elin hon är bara så frän men bara så du vet elin så kommer du alltid att vara liten för mig som när du gick i mellanstadiet och ja i högstadiet hehehe

Nej ja ska väl försöka sova lite nu måste ju upp imorgon ska ju handla yeeeeeeeeeeeeeee.

//puss//

Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi, nu sitter jag också och skrattar när jag tänker på när vi satt i biblioteket ^^) hihi :).. OOOhhh, vad jag saknar det!!! Måste vi absolut göra när vi är gamla! :) Får ta o träffas någon dag nu me, vi tre.. nu är jag ju hemma så har tid i stort sett när som helst! :) Puss<3

2008-12-11 @ 10:54:42
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0