Hej mitt vinter land.

ja det är massa snö ute yeeeee
älskar snö..
hoppas bara att det är snö på julafton..

nu har man varit och hämtad lilla älskling som har varit ute med jobbet och festat.. hehe
han ligger i sängen nu och han somnar säkert snart..

hehe han är lite onykter min lilla älskling:)
mend de var inge kul å ta bort alla snö ifrån bilen de va kallt om händerna kan ja lova.
men vad gör man inte för sin älskling.:)


annars ikväll har jag tittat på idol finalen och kevin vann stort grattis till honom det förtsänna han verkligen alice me självklart men de kommer ju gå bra för henne också så.

jag hoppas också att robin kommer ut med en skiva kanske.

Imorgon ska ja hem till mattias och julpyssla och ha hasard spel de ska bli kul. hoppas ja vinner nått bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0