imorgon är det:)

japp imorgon är det julafton som jag älskar. jag älskar allt med julen

har inet skrivit här på länge *skämms*
men jag vet faktiskt inte varför....

men de har väl inte hänt så jätte mycket igentligen men men.

har haft pyssel kväll och spelat två hasardspel och vunnit massa fint.

japp och sen har jag en sak till men de ska ja inte skriva om än utan de blir sen:) ahah

hoppas även på att de blir snö tills imorgon jag hoppas och tror in i de sista..

så vad gör jag nu då? jo jasitter här med min julmust och lyssnar på tv kanal1 det är nått jul grej rim, mat och tips och grejer.. hehe

vill även tala om för er vilken som är min favoritlåt nu i jul det är denna Santa claus is coming to town.
den är så himla bra ja tycker även om texten till den:) hehe
sån är ja:) *ler stort*


annars jooo ja längtar till nyår ska nämligen var med adde och bella ska bli så himla kul för vi ses ju inte så ofta nu för tiden så det ska bli jätte kul att börja det nya året med er..    puss på er.

nej nu ska ja fortsätta att spela lite på nätet men vi ses å hörs puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Malin

Länge sen de skrevs ngt nu =P

2008-12-28 @ 21:24:33
URL: http://ouialin.blogg.se/
Postat av: Frida

Väntar på uppdatering ;)...

2009-01-07 @ 10:05:22
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0