NY

Hej hej jag är ny här men har länge funderat över att skaffa blogg..

Har tittat på sex and the city serien nu och blev klar med den i helgen och så tittade jag på filmen också så ja tänkte ja skulle va som carrie??? hehe
kanske inte riktigt men vem vet ..

har alltid tyckt om att skriva ner mina tankar och funderingar det hjälper än.

snart är det jul jag älskar jul. älskar allt med jul

granen, sällskapet, maten paketen, snön ( om det nu blir nån), ljusen, minnen, omgivningen.ALLT

lite om mig och mitt liv nu då:

jag är en tjej på 21 år som bor hemma med mina föräldrar i Linköping. Jag har en underbar pojkvän som jag har varit tilsammans med i 5 år och 7 månader. Han är helt fantastisk älskar honom lika mycket än. Jag har många bra underbara vänner som jag också älskar.

Jag är arbetslös och har varit de sen ja sluta skolan har vikarierat på olika förskolor men inget fast jobb som ja hellre vill ha. så ja är barnskötare, kankse måste plugga vidare till färskolelärarre men har ingen lust att gå tilbax til skolan igen känner inte så mycket för att sitta i skolbänksen igen nej de gör ja inte
så mer då?? *hmm*
jo så vad gör ja om dagarna då eftersom ja inte har något jobb??
jo ja sitter här imitt rum och klickar på min dator om dagarna jopp de e ja de. när ja inte är med min älskling när han inte jobbar han jobbar skift så vi ses ofta ändå. ja han har jobb lyckost som han är  han kanske inte trivs så bra men han har nån stans att va varje dag iaf. de har inte ja ok ja kan tycka att det är skönt på ett sett att bara gå hemma men inte varje dag kanske. man blir uttråkad imellan åt.
så ja hjäper mamma och pappa här hemma med att städa, tvätta och laga mat mamma ringer när hon är på väg hem och då börjar ja med maten så är den klar när hon kommer hem.
har inte så mycket emot de faktist känns rätt att hjälpa till eftersom ja bara går å drar här hemma.

händer inte så mycket mer i mitt liv på helgerna umgås ja med min pojkvän och ibland mina vänner. träffar min bror och hans flickvän ibalnd också men han bor och pluggar i uppsala nu så vi ses inte så ofta nu för tiden men men de är väl så de e när man bli vuxen...*suck* det stora ordet. ja kommer prata om de mer sen nån annan gång.....

så mer då? nej inget.............
rätt tråkigt eller hur?

såg att man kunde fylla i vad man gillar osv i början i bloggen men får se om ja orkar göra de ja gillar mycket här i livet.

men ja kan berätta min största dröm.
Det är att: jag ska ha ett jobb som ja trivs med och en underbar man som också har ett jobb som han trivs med. många barn vill jag också ha och så vill jag ha en stor villa ute på landet.
Vill även ha det där stora bröllopet som finns i filmer med en jätte fin klänning stor bröllopstårta.

men det lär ju dröja ett tag...
ja har ju lyckat med en sak iaf, jag har en underbar kille som jag älskar så mycket. det är ju inte så dåligt iaf.*ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0