allan

Ja då har man vart på möte hos Allan på arbetsförmedlingen då..
gick bra fick mycket beröm av honom att han trodde att jag var en glad posetiv person och att jag lyser som en sol hehe

han tyckte fler människor skulle va som jag hehe han var jätte posetiv till mig och ahn tyckte att jag skulle fortsätta att vara mig själv.. hehe

ja*ler*

annars idag har ja inte gjort så mycket har varit inne och kollat på arbetsförmedlingens sida och sen har jag spelat lite.  sen har ja postat massa jobb brev också mmmm så lite duktig är man allt..
hehe

älskling och jag ska äta pannkakor idag *mumma* de ska bli jätte gott har längtat efter de hela dagen ahha

nej nu ska ja göra annat.
puss hej
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0