min älskling

måste bara säga att min älskling är bäst...
igår både damsög han och torka golvet vilken duktig pojkvän jag har:)

men han är kanske bättre på att damsuga än vad jag är så.. jag tycker de är så tråkigt så...

hehe
och så gick elen för oss idag den bara försvann....

vi var tudligen inte inskivna hos tekniska verken... konstigt för vi hade ju skickat in en lapp till dom men men de va tur att de löste sig ju..


nej annars då måste diska nu igentligen men ja väntar nog ett tag till:) hhe

puss hej

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej, Sofie! Nu finns det en video på hur man gör lockar med plattången... Tack för ditt tips föresten!

2009-01-25 @ 20:13:48
URL: http://beccellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0