michael jacksson

michael jacksson har gått bort... hörde de på radion inatt att han drabbades av hjärtstillestånd bara sådär vid 50 års ålder..

reportrarna trodde att de kunnde bero på all stress nu för han planerade ju en ny turn'e....

jag tycker verkligen om hans musik har alltid gjort de...

han är verkligen the king of pop.....

och alla anklagelser mot honom tror jag inte på.... varför skulle han göra sånna saker?

jag tror att dessa människor var ute eftre pengar.........

för när den första anklagelsen kom in kom de ju bara fler!!!!!

jaja alla får tro va de vill....

men jag är en av dom som tycker att det är synd att han har gått bort han kommer att minnas av dom flesta de tror jag faktiskt. alla vet nog vem han är ( var)...

michael jacksson jag kommer alltid att minnas dig........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0