Fredagsmys:)

Idag är det fredag :)

måste bara berätta om i onsdags hehe

jag och mamma var i norrköping hela dagen och gick på stan men vi leta efter ett speciellt ställe som jag inte minns va de hetter men iaf. vi gick och gick ich gick och gick....... jag tror vi gick runt hela norrköping hehe de kändes så och vi hitta de inte heller sen ringde pappa och skulle hämta upp oss och vi visste inte var vi var haha vi hade typ gått vilse i norrköping hahahah men kul de hade vi:) sen satt vi vid vattnet och vänta på att pappa skulle komma och då börja de ösa ner regn men mamma hade ett paraply som vin satte oss under haha

det var en riktigt rolig dag det kan jag lova:) hade jätte ont i fötterna när jag kom hem hahahahahhahaah
det var kul:) och så köpte jag typ 6 st linnen/tröjor på new yorker:) och örhängen:) sen handla mamma och jag massa på en sån där 10 kr affär ehhe de blev en lyckad dag:)


Jimmy har även hjälpt oss att fixa en sladd från datorn till tv nu så vi kna se voddler på tv nice ska tog testa de idag:)

sen imårrn ska vi ner till Småland på Hultsfredsmarknad.. och sen kräftskiva:) nice..


men idag är det fredagsmys:) yeye

en till sak ställde mig på vågen idag igen och de va lyckat det går neråt *överlycklig* känns verkligen som jag är på rätt väg och det känns unerbart:)*love it*

nej nu kommer snart min älskling hem så jag ska väl ta tag i disken kanske:) hehe

bye bye på återseende:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Lät som en rolig dag:)



Härligt när de går åt de hållet man vill:) grattis

2010-09-01 @ 21:47:22
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack Malin va snäll du är:)

2010-09-30 @ 20:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0