uppdaterar....

hehe Malin för din skull:)

Tänkte Skriva lite nu igen va ju ett tag sen igen... har fortfarande inte blivit bättre... fyy på mig....

kan ju börja med i Fredags va ju rix fm här i Linköping de va najs hade riktigt kul men vänner och mina föräldrar va me en stund också heheh

men bland de roligaste var nog när Jimmy åkte karusell hahahah de va kul:) och så träffa jag och Bella jätte trevliga tjejer när vi va på toan heheh artisterna var också bra..

men nu till i Lördags de va så kul.. de va så kul att träffa alla igen va ju evigheter sen sist ju.......
 järngänget hehe nytt smeknamn på oss tycker de va jätte bra namn:)
fick se hur Frida bodde också och det var jätte fint jag skulle inte alls ha nått emot att bo där nej inte alls...
vi är bäst järngänget:)








va hemma vid typ kvart i 3 men de va synd att vi var tvungna att åka bussen hem redan vid halv 1 skulle gärna ha stannat längre.. men de får bli en annan gång..

idag söndag är det slapp dag på hög nivå hehe skönt.  ska spela lite sims 3 nu tror ja för älskling sitter vid ps 3 och spelar nått pang pang så hehe ska även kolla in en utbildning mer ordenkligt på måndag får se om jag tar mig i kragen och börjar plugga.. får se...

nej nu ska ja gå och spela men jag lovar (malin) jag ska skriva snart igen ok?
hehe

baj baj på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0