stolt....

Är faktiskt riktigt stolt över mig själv idag måste jag säga..

måste erkänna en sak innan jag kan berätta varför..

jo de är så att jag är lite nojig med att köra bil.... tycker inte om att köra bil själv vill hellst att min älskling är med i bilen ja vet jag är larvig..
men jag har kört bil själv men de va pappas och de va atomat så ja slapp att växla:P hehe

men men.. tillbaka till idag....
jo det är så här att jag har jobbat i sjögestad igår och idag och ska även göra de imårrn:)
men de va ju hur skulle ja komma dit? jo min älskling jobbar kväll denna vecka så han  skjusa dit mig igår och pappa kom och hämta mig  men idag kunde han inte så jag fixk göra bilen själv.... dit och hem.. och jag tycker inte om att köra i mörkret och sen när de e halt ute me oj oj oj oj....

men de gick jätte bra weeeeeeeeeeeee
känndes bra och jag körde inte fel heller:P jag gasa lite mycket ibland men de gör väl alla nån gång ibland.. ja menar jag kör inte så mycket bil annars heller de e oftast min älskling som kör så..  men jag är riktigt stolt över mig själv:) klapp på axeln till mig:)

ja mnear igår när jag skulle komma fram till eller om jag skulle be min kära svärfar komma och hämta mig känndes de jätte larvigt ja menar jag har ju körkort av en anledning så de va bara att ta sig ut på vägen:) hehe

oj blev lite långt kanske men ville bara skriva lite om detta:)

för övrigt är jag jätte glad över att jag har fått jobba lite denna vecka har varit riktigt kul att komma ut igen:) och alla är jätte snälla trivs verkligen där:)

nej men nu är de snart läggdax ska jobba imårrn me så måste sova lite mer timmar än vad jag gjorde igår..
och min älskling ska ha spel kväll med sin bror inatt hehe så dom är väl uppe hela natten men men

men jag tror jag rundar av här för ikväll vi ses å hörs..

bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0