Bläääää dag....

Idag är en riktigt blää dag...
mår verkligen inte bra idag... inte för att jag är förkyld eller sjuk så men jag mår inge bra...

känner mig allmänt depprimerad och de e ingen kul känsla..
dagen började ju inte bra heller för dom gör om inne hos grannen så ja vaknade av att  dom höll på att borra, de lät som om dom skulle gå igenom väggen eller nått.. finns ju roligare ljud att vakna till...

igentligen vill jag bara ligga i sängen och drömma mig bort kanske till min fantasi värld där allt är bra..


min älskling frågade mig va de va med mig men ja kunde inte svara, och han blir orolig..
när vi va i bilen på väg hem från affären tyckte han att ja skulle va som ja brukar. vilket menas med glad och sprallig och pratig ja allmänt flummig helt enkelt..
men ja kunde inte..  ja bara satt där och var tyst hela vägen hem...

ja kunde inte ens låsas vara glad......
hatar att vara så här... vill inget hellre än att vara mig själv..
blir så arg på mig själv... bläääää

så ja åter till min rubrik..
detta är en riktig bläää dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0