så nära.....

japp de var jag i fredags...*suck* är så nära mitt förtsa mål i viktminskningen nu....
ja hade gått ner förra veckan yeeeee heja mig..:)  menn inte tillräckligt för att nå mitt första mål..
så jag hoppas på fredag att de blir det.

men om jag ska vara ärlig så tror jag inte de... för ja åt massa ostbågar i helgen. bläää på mig..
men en posetiv sak är ju att jag inte fuskar med maten iaf. vilket känns jätte bra. men jag håller alla tummar och tår för mig själv på fredag ja skulle verkligen behöva de här nu....


annars idag har jag varit duktig jag har tränat sen diska ja sen bytte jag lakan å sne duchat:) hehe  och städat badrummet vilket jag var tvungen till eftersom de va översvämming i badrummet efter duchen hahaha
och efter ja har skrivit här ska jag söka jobb så de har varit en bra dag:)


annars inte hänt så mycket. börja få en lätt panik över vad ja ska klä ut mig till på halloween festen bara snälla behöver hjälp.........

och igår blev jag smått irreterad över en grej men kan tyvärr inte skriva anledningen till detta men men....

men en rolig sak är att i måndags var min älskling ledig från jobbet så vi åkte till ikea och inhandlade lite smått å gott:) bla. en sallads slunga:) och igår var vi på rusta och köpte en vattenkokare så nu ska ja börja dricka te:) hehe har lite svårt för te men de lukar ju så gott:)

i söndags var jag även hemma hos mamma och pappa och putsa deras fönster.. ja vet mindre roligt men ja får ju pengar för de så:)

nej nu är de väl dags att söka jobb bläää...
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0