tapetsering

japp nu äntligen är de dax:)

dom kommer imårrn och ska tapetsera åt oss ska bli riktigt kul å se resultatet sen hoppas man blir nöjd bara att man har valt rätt hehe
svårt att veta.....

vill även tacka emelie och malin för dom snälla komentarerna:)
visst de är svårt att köra själv men mattias stöttar mig jätte mycket när de känns tungt.
fick en blomma av min älskling i fredags för ja hade klarat mitt mål då blev ja jätte glad:)
 och jag hade nog klarat mitt mål snabbare om jag inte hade fuskat på helgerna men de är ju bara mitt eget fel så bara mig själv att skylla..... men jag har inte fuskat med maten iaf. vilket känns bra:) och va länge sen ja drack läsk så...

jaja ska inte tjata mer om de nu.. bara säga en sak till hoppas de fortsätter neråt på fredag..... är alltid lika nervös så..

hehe känns som ja har mitt eget biggest loser här hemma hahaha med mig själv:P

haha

nej men om man kanske skulle fortsätta med att röja i hallen och i sovrummet så dom kan tapetsera imårrn. men sängen får vi ta imårrn så vi kan sova nån stans hehe
men svårt att gå ifrån tv bara greys anatomy börjar ju snart...... hehe:P

men vi ses gott folk och TACK alla vänner:)

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0