snart helg.

då var det torsdag igen...
vägning imårrn:S  hoppas på nått poesetivt... förra veckan var de ju posetivt kanske inte så mycket som jag hade hoppats men bara de går neråt så är jag nöjd hoppas verkligen att de har gått neråt....

men annars så kommer Fia imårrn yeeeee då ska hon klippa mig och mattias:) ska bli riktigt kul.. alltid kul att träffa Fia:)

annars har de väl inte hänt så mycket mer..
va och åt lunch med mamma i tisdags vilket var nice:) men jag åt majs som ja inte får igentligen men va ju i salladen så svårt att låta bli hehe men brödet åt jag inte*stolt*

just nu är de robinsson  på tv. vet inte vad ja tycker om de igentligen men men orka bry sig tv är inte allt...

annars inväntar jag min älskling som kommer om nån timme yeee
i helgen blir de städ helg me de ser jag inte lika mycket fram emot men de e sånt som måste göras ... ska även rensa förådet för de ser inte kolokt ut i de hehe jaja..

nej ja tänkte att jag skulle skriva lite bara..
och förra gången mådde jag ju inte så bra.. men nu är allt bättre jag får sånna anfall ibland men min älskling är bäst som orkar stå ut med mig när dom kommer och han är bäst på att  muntra upp mig i den mån de går..
men jag mår mycket bättre nu vilket känns bra.

längtar tills imårrn när Fia ska klippa mig:) ska bli så skönt mitt hår är ju så illa nu.. skulle behöva färga de också igentligen.... men men..

nej nu ska ja väl fortsätta att se på tv.

ha de bra alla där ute och njut av helgen nu.
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0