nedstämd....

känner mig väldigt nedstämmd ikväll.. inge rolig känsla.. vill bar lägga mig i sängen och gråta...*suck*

vet inte riktigt varför heller för innan idag var jag hos mamma på hennes jobb och de va riktigt kul och trevligt sen gick jag hem å allt var bra.. sen bara kom de helt plötsligt... bläääää hatar att känna så här......
blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

å så är lampan söner i badrummet me så måste köpa ny.....
sen på lördag ska vi fira min pappa då kommer de också gå åt massa pengar.... suck inge kul när man inte har så mycket av de lixom...
men jag får väl skylla mig själv .....

just nu tittar jag på idol
sen väntar jag på att min älskling ska komma hem och ta hand om mig:)
sen inatt får vi besök av Jimmy hehe så grabbarna ska spela lite fotboll på ps3 antar ja..

en sak som jag sitter och tänker på en sak fia sa till mig förra helgen .. de här med vikten och GI och allt. att om vågen står still nån vecka eller två ge inte upp för rätt som de är så rasar de bara igen...
hoppas att det stämmer för jag känner att ja inte har lyckats så bra denna vecka men de får vi se imårrn..

men jag ska aldrig glömma det GE ALDRIG UPP..... måste påminna mig själv om de nån gång ibland känner jag och speciel idag när allt är bläää...

nej nu har jag väl klagat tillräckligt. ska väl fortsätta att titta på idol..
bye.
hoppas på en bättre dag imårrn........ *håll tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0