tillbaka till verkligheten..

japp va ju ett tag sen man skrev igen..... men har tänkt att skriva flera gånger men sen har de kommit annat i mellan... men ja nu är påsken slut och man har ju stoppat i sig allt för mycket mat och godis som vanligt... *suck* men ska inte skylla på de har typ stått still på vågen nu i över en månad blääää är verkligen nere i bläää period nu... men som sagt nu är man tillbaka till verkligheten.... så nu blir de GI mat igen och promenader eller zumba varje dag.. måste skärpa till mig nu...  för annars är jag snart tillbaka där jag börja å de vill jag apsolut inte... 

så nu kör vi igen:) (peppar mig själv lite hehe)

nej men annars har påsken varit bra va med min familj på långfredagen och mattias familj på påskafton så de va bra.. och vi cyklade hem i fredags från mamma och pappa vilket var  jätte skönt faktiskt:) hehe

har även träffat fia när hon var i Linköping och de e alltid lika kul:) hon klippte mig och slinga mitt hår med:) så nu behöver jag inte ha ångest över att jag måste göra de hehe
TACK Fia:)

min bror var även hemma i påsk vilket alltid är kul att träffa honom men de som va synd va ju att han åkte hem på långfredagen på kvällen hade varit roligare om han var med hela tiden men jaja förstår honom med han skulle jobb på lördag morgon i Uppsala så ja förstår honom.

men var å hälsade på mormor med med brorsan och mamma i tisdags vilket var trevligt alltid lika kul å träffa mormor och hon såg pigg ut vilket glädjer mig mycket:) men de va lite läskigt att åka dit för bilen börja låta konstigt när vi åkte dit och jag blev orolig att jag tagit sönder mattias bil:S men ljudet var borta på hemmvägen så de va skönt:) hehe

har jopbbat mycket hos dagmammorna nere i tokarp med vilket är jätte kul:) trivs verkligen jätte bra där:)

på långfredagen skålade vi även för morfar som skulle ha fyllt år då (älskar dig Morfar)

nej nu har jag skrivit av mig lite och nu ska ha nog *Hmm* antigen spela lite eller fixa iordning filmerna får se..

jo vill tipsa om ett roligt spel med de heter machinarium ett roligt tänkar spel:)

ser för övrigt riktigt trevligt ut här hemma nu med för vi storstädade igår vilket tog typ hela dagen men fint blev de:) hehe

nej nu ska jag göra nått annat. men vi ses å hörs.
bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0