alla hjärtans dag....

japp idag är det alla hjärtans dag som sagt...  men eftersom min älskling jobbar kväll denna vecka så firade vi i lördags:) vi åt god mat sne på kvällen åt vi räkor och tittade på melodifestivalen:)

men annars har jag väldigt tråkigt just nu......
jo just de min nya kokbok var väldigt bra har använt recept från den nu i två veckor och jag hade gott ner i vikt och de va jätte god mat :) kan jun inte bli bättre:P

va på party förra helgen med och jag hade verkligen jätte kul.. va hemma hos Malin först sen gick vi ut till harrys och jag hade verkligen jätte kul.. har ju inte vart utre på ett tag så ska nog göra så inte va ute på ett tag och sen gå ut:) va ju me dom bästa vännerna med så:)

på lördag är de fest igen men då hemma hos jimmy. synd bara att malin ska ha fest samtidigt skulle gärna vilja gå på den med men har ju redan tackat ja till jimmy och fia så.. får bli den festen om inte malin vill flytta sin fest till på fredag*blink blink* hehe

nej nu kommer snart min älskling hem så ja ska väl ta och avsluta här... imårrn ska vi kolla på lite porslin hemma hos jimmy han håller på att göra om i sitt kök och tänker kasta massa men hoppas att det är nått snyggt och bra:) men de är det nog för de är ju jimmy vi pratar om så han har ofta bara bra grejer så:) de ser ja mycket fram emot:)

hoppas alla har en trevlig och mysig alla hjärtans dag och är snälla mot varann:)

bey bye

Kommentarer
Postat av: Malin

Tyvärr så förblir min fest på lördagen.. Men kul att du kunde komma förra helgen iaf =) Får ses snart igen! =) <3

2011-02-15 @ 19:07:03
URL: http://ouialin.blogg.se/
Postat av: Anonym

följ gärna min blogg!

2011-02-19 @ 18:52:44
URL: http://alvazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0