frågor om förra året.

hitta den här på malin blogg så tänkte också göra den hehe.. får se hur myckte jag minns:P


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
förlova mig:)
2. Höll du några av dina nyårslöften? nepp eller jag håller fortfarande på:)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Sverige:)
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? hemlis....
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 10/7
8. Vad var din största framgång 2010? gick ner i vikt..
9. Största misstaget? ingen anning att ja inte har nått jobb kanske
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? förkyld kanske
11. Bästa köpet? Oj ingen aning...
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat tråkigt nog.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Familj och vänner och min älskling
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? papa americano. och zombie
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Samma tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer? sökt mer jobb.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ingen anning.
18. Hur tillbringade du julen? men familj och mattias familj.
19. Blev du kär i år? är redan kär:)
20. Favoritprogram på TV? Morden i Midsomer, mentalist
21. Bästa boken du läste i år? läste bara en tror ja. mamma sa att jag var sjuk.
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen som jag minns
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? va de säkert minns inte va ju länge sen nu:P
25. Något du önskade dig men inte fick? tror ja inte.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? bjöd min familj och mattias på fika:)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? finns det säkert.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? leggins kjol och tröja.
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, familj Mattias:)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha finns många:P
31. Vem saknade du? morfar.
32. De bästa nya människorna du träffade?  fia:) tror inte ja träffa nån annan:P

japp de va dom frågorna de.. några va lite svåra faktiskt men men..
nej nu ska ja snart till arbetsförmedlingen så..
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0