inte mycket...

nej har inte mycket att säga igentligen tänkte att ja bara skulle göra ett litet inlägg...

ska väl börja med maten nu igentligen men jaja de hinnner ja :P

är överlycklig över att de är handboll på tv igen:)  yeee heja sverige...
hoppas bara att de går bra för sverige nu när vm är i sverige me så de skulle va kul:) dom spelar igen idag man hoppas ju på vinst som alltid men ja tror inte de "behövs" vinst för att dom ska gå vidare så de e ju bra:) skulle gärna viljat sett de live mne de kostar ju en del å man har ju inga pengar som vanligt....
mattias hade kollat och ja tror att för att få kolla på finalen kosta typ 3000 nått... mycket pengar de..:) hehe

ska på bio på tordag men malin vilket ska bli jätte kul:) hoppas filmen är bra med:) hehe

annars med vikten sså står det still.......... tycker de e tråkigt.. känns som om lusten håller på att ta slut men ja ska försöka att hålla ångan uppe.... men de e jobbigt.. känns som jag vill strunta i allt men ja får inte jag måste fortsätta så jag kommer över den här guppet eller snarare berget..*suck*

nej nu har jag varit negativ tillräkligt ...

ska hälsa på mamma nästa vecka vi ska ha jätte kul bara mamma och jag:) de ska bli kul:)

nej ska väl börja med maten så jag är fit for fight tills matchen..:)
kom igen nu alla HEJA SVERIGE......

vi syns å hörs alla där ute i världen:)

bey bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0