mycket.

ja nu va de så där länge sen man skrev igen.. bläää jobbigt..

men mycket har hänt japp de har vart jul och så e de ju ett nytt år:P hehe

vi börjar med julen den var jätte bra och mysigt.. va hemma hos mina föräldrar förts och år mat sen gick jag över till mattias familj och va med på julklappsutdelningen och sen gick både mattias och jag tillbaka till mina föräldrar och öppna julklappar sen sov vi hos mina föräldrar... va lite stressigt det måste jag erkänna...

sen på juldagen var vi hemma hos mattias föräldrar och år god mat och öppna julklappar igen hehe jaja det var trevligt:)

fick mycket fina och bra julklappar:) orkar inte rabbla upp allt men jag är mycket nöjd:)

sen blev det nyår och vi hade fest här hemma. med malin och raoul, malin med hennes söta dotter Linnéa och rickard:) det var mycket trevligt och roligt.. min älskling lagade jätte god mat men han var lite missnöjd med maten för han kunde ha gjort mycket bättre men de va lite jobbigt att va lite halvdragen och laga mat hahahaha men de var mycket kul:)

sen efter all julmat och allt julgodis va ja väldigt nervös över att ställa mig på vågen de va knappt så jag vågade göra de.. men de gjorde jag och jag blev glatt överaskad:) jag stog på samma ställe som innan jul vilket för mig var en stor lättnad.. jag var rädd att jag hade gott upp allt som jag hade gott ner så de va bra..
så nu är jag inne i min diet igen vilket känns bra fick även zumba i julklapp så ja har tränat med de nu i två dar med ska köra hela veckan ut och se om det ger nått resultat hehe ska bli kul.. och zumba är jätte kul men det är väldigt svårt så det tar nog ett tag att lära sig ordenkligt men jag ska fortsätta träna:)

jo annars har de nog inte hänt så mycket skulle jag tro. ska blogga bättre ja de ska jag...
ska blogga redan imårrn tänkte jag..
men nu måste jag fixa mina naglar har bara halvt naglack på mig och jag tycker inte de är snyggt så..
bey bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0