nytt år, nya möjligheter, samma drömmar..

nu kommer ett inlägg som jag har tänkt att skriva ett tag men inte gjort :P
skulle skrivit inlägget efter nyår igentligen men jaja

*suck* som sagt de är ett nytt år med nya möjligheter men jag har samma drömmar... de spelar ingen roll va de e för år för mina drömmar är de samma iallafall....(jobbigt nog)
ok vissa av dom sakerna jag önskar kan ja själv göra något åt men inte alla och ja kommer inte nämna sakerna här för jag vill behålla dom för mig själv.

jaja blir lite sur och arg och ledsen nu känner ja bläääää vill så mycket men inget händer och jag fattar inte varför? vad ska ja göra?

ledsen om nån läser detta för dom lär väl inte fatta alls vad ja skriver om men men de viktiga är ju att ja fattar:P hehe

nej vill inte gå ner mig mer i detta ämne nu så ja ska väl gå å laga mat nu nu antar ja... tråkigt när älskling jobbar kväll för då får ja äta själv och de är tråkigt....

bey bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0