begravning

ja idag var jag och mattias på Thomas begravning. det var en jätte fin begravning. men även jätte jobbigt. har ju känt honom hela livet. jobbigt att gå fram och lägga blomman på hans kista med uchs... men de va som sagt en jätte fin sermoni.
mottagning efter var jätte trevlig spelades musik och sjöng fina låtar han hade verkligen tyckt om de..
och jag har aldrig sett så många poliser på samma ställe..
människorna från irland var jätte trevliga och roliga kul att träffa Michael och Anne igen :)

men de känns jobbigt.. även om jag inte har träffat honom så mycket dom senare åren så har han ändå funnits där, han har vart med under hela min uppväxt eftersom jag och emma var så mycket med varandra då .
kan inte sluta att tänka på hans familj med tycker verkligen synd om dom.

men han kommer alltid att vara saknad och älskad.

 

Kommentarer
Postat av: Emma

vad fint du skrivit ! Jag vet att jag redan sagt det men det var jättesnällt att ni kom.



Jag vet att ni inte träffats så mkt på senare tid men du ska veta att han frågade ofta om dig, hur du mådde och vad du gjorde och så.. Nyfiken som han var. Jag vet att han var glad att ni kom. <3

2011-03-24 @ 11:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0