lite av varje..

känner mig riktigt nere idag eller inte hela dagen, har jobbat idag och då mådde jag jätte bra och hade jätte kul sen kom jag hem och blev helt plötsligt deppig:( hatar när jag blir så här... blääää säger jag bara.. varför kan inget gå som jag vill nån gång för?:(:(:(:(


nej nu till nått roligare.. blev bjuden hem till malin och raoul i lördags riktigt trevligt va de tog de lungt och snacka och såg på tv gick även över till tobbe en stund där de va två kompisar till honom hade skoj där med sen när dom åkte in till stan gick vi till malin och raoul igen:) sen framåt natten beställde vi online pizza sådäre va de.. synd..
 men vi hade riktigt skoj:)

kul är också att jag har jobbat lite denna månad vilket känns bra, har även varit på samma ställe så då är de ju roligare:) trivs riktigt bra hos dagmammorna och i kyrkan:)


ska bli kul på fredag också ska träffa jimmy och fia vilket ska bli kul:)

nej nu ska jag väl se vidare på dom desperata hemmafruarna:P
men vi hörs igen.
bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0